Waar zit jouw rode draad?
Een intermezzo in loondienst bracht me bij educatieve uitgaven en het trainen van docenten. Ik zette een trainingsunit op en stortte me op de content. En daar viel ineens een kwartje (generatie X hè, die had je toen nog): mijn kracht is het vinden van een rode draad in je communicatie. Of het ontbreken daarvan.
Ik help je om je boodschap duidelijk te maken en om die consistent over te brengen op jouw doelgroep. Daarbij zet ik mijn schrijfvaardigheid, creativiteit, humor en fascinatie voor schrappen in. Ik pel jouw ui, zodat de tranen je in de ogen springen, zo helder wordt je verhaal ervan.
Wat mijn opdrachtgevers zeggen:
“Nicoline denkt op constructieve wijze mee over concepten en ideeën en weet deze om te zetten in pakkende teksten. Ze komt snel tot de kern en verplaatst zich goed in opdrachtgever én eindgebruiker. Haar aanpak is zowel creatief als pragmatisch, een combinatie die niet vanzelfsprekend is. Daarnaast is ze een hele prettige toevoeging voor ieder team: enthousiast, inlevend en ervaren.”
“Nicoline is een zeer getalenteerd creatief schrijver met wie ik heel graag samenwerk. Ze heeft heel veel kennis in huis en een uitgesproken positieve houding ten opzichte van alles wat op haar pad komt. Nicoline heeft ons geholpen onze nieuwe website te maken met to-the-point copywriting en adviseerde over hoe wij het beste onze doelgroep konden bereiken.”