Die tekst kan korter

Als jurist heb ik geleerd om laaange zinnen te schrijven. Door de jaren heen is het mijn sport geworden om juist zo kort en bondig mogelijk te schrijven. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Hoe komt dat over op jouw doelgroep? Dat zijn vragen die ik mezelf en mijn opdrachtgevers graag stel. 

Ik werkte als communicatiemedewerker en tekstschrijver voor banken, NGO’s, evenementenbureaus, start-ups en advocatenkantoren. Schreef artikelen, webteksten en persberichten. Organiseerde de communicatie rondom internationale evenementen. 

Na een nieuwe fase als projectmanager van verschillende fotografen ontdekte ik de kunst. Er ging een wereld voor me open. Nog steeds lees, luister en schrijf ik dagelijks over creativiteit en kunst en wat die voor je kunnen betekenen. 

Waar zit jouw rode draad?

Een intermezzo in loondienst bracht me bij educatieve uitgaven en het trainen van docenten. Ik zette een trainingsunit op en stortte me op de content. En daar viel ineens een kwartje (generatie X hè, die had je toen nog): mijn kracht is het vinden van een rode draad in je communicatie. Of het ontbreken daarvan. 

Ik help je om je boodschap duidelijk te maken en om die consistent over te brengen op jouw doelgroep. Daarbij zet ik mijn schrijfvaardigheid, creativiteit, humor en fascinatie voor schrappen in. Ik pel jouw ui, zodat de tranen je in de ogen springen, zo helder wordt je verhaal ervan. 

Wat mijn opdrachtgevers zeggen:

Scroll naar boven